علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 699
بازدید کل : 180140
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات لیگ برتر 2014 PDC

هفته یازدهم لیگ برتر PDC 2014 ، شکست "مایک " صدرنشین از" تیلور"

گروه ترجمه- حسین خسروی- جایی که تمام نگاه ها به بازی برگشت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و قهرمان جهان "مایکل فن گرون" و مرد شماره 1 سابق جهان "فیل تیلور" بود. شکست "تیلور" در ماه فوریه در آغاز دور رفت با نتیجه سنگین 7-0 حساسیت های این بازی را دو چندان کرده بود.

"تیلور" که هر هفته بیشتر و بیشتر به روزهای اوج خود نزدیک می شد با انگیزه های فراوان به مصاف حریف جوان خود رفت و در همان ابتدا با نتیجه 4 بر 1 از "فن گرون" پیش افتاد ولی "مایک قرتمند" که نمی خواست به این راحتی ها تسلیم شود با برتری در 3 لگ متوالی کار را به تساوی کشاند.

اما در ادامه این مرد تمام نشدنی دارت جهان "فیل تیلور" بود که با برتری در 3 لگ پیاپی در نهایت با نتیجه 7-4 بر حریف خود چیره شد و دومین شکست این فصل "فن گرون" را رقم زد. "تیلور" در این دیدار نمایشی قدرتمندانه را ارایه داد و با به ثمر رساندن 18 تا +100 ، 5 تا +140 ، 2 تا +170 و 3 تا 180 و ثبت میانگین score 106.30 برای ششمین هفته پیاپی بدون شکست باقی ماند و جایگاه خود را در جمع 4 نفر نخست جدول حفظ کرد.

"تیلور" که از کسب هر 2 امتیاز بازی خوشحال بود در پایان بازی گفت: "مایکل" بازیکن فوق العاده ایه و آدم رو تحت فشار خیلی زیادی قرار میدهد. اون الان هدف تمام بازیکنای دارته و همه در حال تعقیب کردنشن چون در حال حاضر بهترینه. در 25 سال گذشته (من همچین جایگاهی داشتم) و همه در تعقیب من بودن. خیلی خوبه که بعد از این همه مدت کنار بشینی و بذاری یکی دیگه (فن گرون) این همه فشار رو تحمل کنه...

.... اون در حال حاضر بهترینه و من دارم به آمادگی کامل نزدیک می شم و می خوام درانتهای فصل همه چیز رو ثابت کنم."

اما قبل از این دیدار، در اولین بازی هفته یازدهم، "گری اندرسن" در برابر تماشاگران خودی به مصاف "آدرین لوئیس" رفت و با ارائه یک بازی کم نقص در همان ابتدای کار با حساب 6 بر صفر از "لوئیس" پیش افتاد.

"لوئیس" که نمی خواست "White Wash" (باختن بدون کسب حتی 1 لگ) شود ، تسلیم نشد و با پیروزی در لگهای هفتم ، هشتم ، نهم و دهم نتیجه را به 6-4 تغییر داد.

اما امید های لوئیس برای تساوی و کسب حداقل امتیاز دیری نپائید و "گری اندرسن" اسکاتلندی لگ یازدهم را به سود خود به پایان برد و با نتیجه 7-4 حریف قدرتمند خود را از پیش رو برداشت.

تازه وارد های لیگ برتر ، کسانی که اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کنند یعنی "دیو چیزنال" و "پیتر رایت" به مصاف هم رفتند.

"چیزنال" که هفته گذشته علی رغم بازی بسیار خوب مغلوب "بارنوالد" شده بود برای حفظ شانس حضور در جمع 4 نفر پایانی نیازمند کسب هر 2 امتیاز بازی بود. از آن سو "رایت" که 2 هفته متوالی در برابر حریفان مغلوب شده بود به دنبال کسب پیروزی در برابر دیدگان هموطنان خود بود.

"چیزنال" با شروعی بهتر خیلی زود با نتیجه 4 بر صفر از حریف خود پیش افتاد تا "مرد رنگی" فشاری مضاعف را تحمل کند. اما "رایت" با روحیه جنگندگی مثال زدنی خود خیلی زود اختلاف را به 1 لگ کاهش داد و در پایان لگ هفتم نتیجه 4 بر 3 بود.

ولی در ادامه این "چیزی" بود که با تکیه بر قدرت score گیری بالای خود حریف را از پای درآورد و با نتیجه 7 بر 4 سومین شکست پیاپی "رایت" را بر او تحمیل کرد. (میانگین score "چیزنال" در این بازی 103.50 بود!)

در دیگر بازی این هفته "ریموند فن بارنوالد" بازیکن آماده این فصل، در مصاف با "تورنتون" کار زیاد سختی نداشت و به راحتی و با نتیجه 7 بر 1 "رابرت تورنتون" را شکست داد تا با یک امتیاز بیشتر نسبت به فن گرون و البته یک بازی بیشتر در صدر جدول قرار گیرد.

اما در آخرین بازی پنجشنبه شب "مایکل فن گرون" و "آدرین لوئیس" برای دومین بار به روی صحنه آمدند تا همگان شاهد یکی دیگر از مصاف های جذاب ، سریع و تماشایی 2 نابغه دارت جهان باشند.

"مایک" و "ای.دی" که در بازی های اول خود ناکام ماندند، نیازمند کسب امتیاز از این دیدار بودند. همانگونه که انتظار می رفت بازی با سرعت بالا و پایاپای پیش رفت و در پایان لگ ششم، کار با حساب 3 بر 3 دنبال می شد.

اما در ادامه کار این "مایک قدرتمند" بود که به یکباره از حریف خود پیشی گرفت با برتری در 3 لگ متوالی با نتیجه 6-3 ضمن کسب حداقل امتیاز در آستانه پیروزی قرار گرفت.

تلاش لوئیس در ادامه کافی نبود و علی رغم فینیش زیبای 126 در لگ دهم ، نهایتا این "فن گرون" بود که با برتری در لگ یازدهم در مجموع با نتیجه 7-4 "آدرین لوئیس" را از پیش رو برداشت تا با کسب هر 2 امتیاز بازی، با 1 امتیاز بیشتر نسبت به هم وطن خود "ریموند فن بارنوالد" مجددا به صدر جدول بازگردد.

در پایان هفته یازدهم "مایکل فن گرون" با 18 امتیاز در صدر ، "ریموند فن بارنوالد" با 17 امتیاز در رده دوم و "پیتر رایت" با 13 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند. "فیل تیلور" نیز با 13 امتیاز و 1 بازی کمتر در رده چهارم و تعقیب کننده اصلی صدرنشینان لیگ به حساب می آید.

 منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com